I think the stars are especially bright tonight




Gillar att min PK jacka är för stor. Not. Meeeen,rätt praktiskt när de är kallt ute.

Har funderat på att gå och göra middag i säkert 30 min men jag är för hungrig för att göra det. Som att jag blir mindre hungrig av att dra ut på tiden.. Hur ska jag någonsin kunna flytta hemifrån? Gillar ju när mamma lagar middag och ropar att det är mat och den står färdig på bordet. Kanske borde lära mig att laga mat, på riktigt. Fast jag har ju iofs kommit på hur man gör om man inte kan laga mat.

1. Du flyttar ihop med någon som kan laga mat så ser du söt ut och får maten serverad på bordet, haha.
2. Du blir rik och anställer en egen kock.
3. Du blir rik och äter alltid ute.
4. Du lär dig laga mat...

Kanske bäst att börja bege sig till köket..


Kommentarer
Isabell säger:

vilket fint kök! :)

2012-02-03 | 16:29:29
Bloggadress: http://trisseminhest.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback