JEFFREY CAMPBELL



Första gången jag såg ett par Jeffrey Campbell skor minns jag att jag tänkte "fyfan vad fula!" (å andra sidan var det Jeffrey Campbell lita spike skorna jag såg då. Och dom är fula.)



Men nu helt plötsligt har jag kommit på att Jeffrey Campbell skorna är rätt snygga ändå. Finns två minus med dom och det är att klacken är 13cm om jag inte minns helt fel, vilket skulle göra mig till 187cm lång. Sen att dom kostar cirkus 1700:- känns ju sådär lagomt kul också. But still, dom är rätt fräcka.



Speciellt dom i glitter, hahaha är smått in love! Bara man kan matcha dom rätt skulle dom nog vara riktigt, riktigt balla. Kan någon ge mig ett par i storlek 39?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback