Tävlingstermin 2012



Satt och kollade på tävlingsterminen för 2012 men jag kan fortfarande inte säga att "den och den tävlingen skulle jag vilja rida." eftersom:

  1. Jag vet inte om Kira är storhäst eller ponny fören hon blivit mätt.
  2. Jag vet ändå inte (om hon är ponny) om jag vill tävla henne som ponny eftersom jag bara får tävla henne som det under 2012 eller om jag ska tävla henne som storhäst.
  3. Jag vet inte om jag ska köpa storhäst.
I-landsproblem. Varför hade hon inte bara kunnat växa 20cm?! Då hade jag ju inte ens behövt fundera, då hade hon vart perfekt storlek. Ska ni tävla något under 2012?

Kommentarer
rebecca säger:

ja jag kommer tävla och ge allt nu sista ponnyåret! :p

2012-02-06 | 08:51:26
Bloggadress: http://rrebeccaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback