Tidsfördriv



Bilden är typ sen -09, länge sen! :)

Namn: Josefin Strömberg
Ålder: 17 år, 9 månader och 26 dagar om jag räknat rätt
Klädstorlek: XS
Ögonfärg: Bruna
Hårfärg:
Blond

Hur:

Hur får man dig på fall: Man är sig själv.
Hur får man dig arg: Tänker jag inte tala om.
Hur beskriver du en perfekt dag: Med mitt ♥
Hur bra humor har du: Väldigt bra., haha. Jag är svårare att få att sluta skratta än att börja..
Hur lätt påverkas du av grupptryck: Påverkas inte minsta lilla.
Hur ofta köper du nya kläder: Beror på vad jag vill ha.
Hur ofta köper du skor: När jag hittar några jag vill ha. Haha, några gånger om året :)
Hur ofta färgar du håret: Eftersom jag är blond färgar jag det inte, fixar bara utväxten typ varannan månad.
Hur mycket pengar slösar du på en månad: Beror faktiskt helt och hållet på om jag vill ha något eller är någonstans. Är rätt duktig på att hålla dom tajt.

Vad:

Vad är det godaste man kan äta:
Kladdkaka, haha.
Vad är det äckligaste man kan äta:
Ska vi snacka tortyr som i Fear Factory eller vanlig mat? Köttsoppa, mandariner, saft..
Vad får dig att gråta: Eskobar – Someone New, på riktigt, jag tål den verkligen inte. Får för många flashbacks.
Vad får dig på bra humör: Flera saker
Vad är det värsta du vet: Folk som är oärliga och inte törs stå för det dom säger.
Vad är det bästa du vet:
Oj, det bästa jag vet.. finns flera saker men en är att hoppträna med Kira.
Vad brukar du se på tv: 90210, big brother, top model Sverige
Vad har du för mobil: En vit Sony ericsson Xperia x10i

Vilken:

Vilken är den finaste hårfärgen:
Beror på helhetsintrycket, men jag passar bäst i blont.
Vilken är den finaste ögonfärgen:
Bruna!
Vilken film är den bästa du vet: Alltså.. jag kan inte välja bara en, men Never back down blir aldrig dålig. Sen är Harry Potter filmerna bra.. haha.
Vilken låt är den bästa du vet: Just nu Train - to be loved
Vilken vintersport är den bästa att se på: Bandy
Vilken sommarsport är den bästa att se på: Fotboll
Vilken dricka innehållande alkohol är godast:
Xide
Vilken färg är den finaste:
navy
Vilken stad vill du bo i: Luleå ligger riktigt bra till..
Vilken bil vill du köra: Audi A5 allroad
Vilken årstid:
Sommar

Det här var bara tidsfördriv för att jag inte orkat gå hem från skolan ännu, är riktigt, riktigt frestande att ringa morfar och låta söt och fråga om skjuts. Men.. ska nog vara duktig och promenixa iväg hemåt. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback