can’t do the time, don’t do the crime



Har vart lite off på bloggen idag men haft annat att prioritera före, hoppas ni har förståelse för det. Var i stallet tidigare och fixade allt åt Kira. La även märke till att hon börjar se ut som en isbjörn i pälsen, hon brukar skaffa vinterpäls så fort det börjar bli höst men nu har det tagit riktigt länge. Kanske för att det inte vart så kallt ute ännu. Hon går dock täckad ute med två täcken eftersom hon alltid sover med stalltäcke då hon är så frusen av sig. Hon har ett jätte tjockt vintertäcke med halvhals som hon brukar ha när det är kallt på vintern, det täcket har jag inte ens behövt ta fram ännu. Sitter och grunnar om jag ska klicka hem dom där bootsen eller inte, dom är ju som rätt häftiga.. Eller om hon vill ha ett nytt dressyrschabrak, då är ju bara problemet att jag har dressyrschabrak i alla färger som existerar typ.. utom fuschia som skulle vara riktigt läckert, måste bara hitta något fint sådant. Lamicell har fina, men tror bara dom finns i allround modell. HV Polo har också, men samma problem där.


Kommentarer
Ebbi säger:

sv: Hej! Du kan självklart låna bilderna som jag har på hjälmen. Det är helt okej. :)

/Ebbi

2012-01-04 | 21:22:42
Bloggadress: http://ebbinilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback