Dreams



Inatt har Kira och jag tävlat dressyr på Kalix RF. Fick dock inte med resultatet då jag kom på att jag inte var helt säker till programmet i nästa klass så hoppade av, lämnade Kira åt mamma och bad henne ta av henne benlindorna. Haha. Sen sprang jag och letade ett program, vilket var de rörigaste jag någonsin sett (haha konstigt när jag drömde då?!) LC:2 5 hette det i alla fall, det minns jag. Man skulle göra sluta baklänges på en volt?! Hahahahaha. Anyway, jag strök mig från de programmet då jag tyckte det var så knäppt. Sen lastade vi Kira och åkte hem. :)

Kommentarer
Jorunn Lavonius säger:

sv: åh vad roligt, trodde aldrig att jag skulle vinna!



Min adress är:



Torggatan 50

22100 Mariehamn

Åland

Finland



Tack så sjukt mycket!

2012-01-31 | 17:58:57
Bloggadress: http://ridsportfinland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback