Every second is a highlight



Sånt här är vad jag och Milla roar oss med idag, eller ja.. visserligen ser vi ju blue water high och inte på andra sidan häcken. Och ska jag göra det mer rätt, Milla sover - jag ser film. För den som undrar hur läget är annars då är det fruktansvärt bra, men på samma gång äckligt dåligt - är nämligen sjuk. Jag har, idag spytt direkt efter jag käkat lunch (och för övrigt 2 andra gånger sen i Fredags).  Det går verkligen bara inte att svälja. Och det är inte så kul att försöka måsta äta även om man inte vill eftersom jag måste sticka insulin på vissa speciella tider och därmed hålla mattider. Jag lovar, att jag har garanterat gått ner 1,5-2,0kg i vikt under helgen tills idag. Ska man räkna ut ett BMI på mig så väger jag för lite i normalt fall, så att inte kunna äta som vanlig gör ju inte saken bättre direkt. Nåja, någon gång ger de sig väl förhoppningsvis.



Så länge, tills jag mår bättre igen sitter jag och kollar på utlandsresor, ser film och fryser. Vilken fin kombination, livet är allt underbart orättvist ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback