Heavy is the head that wears the crown, Don't let the greatness get you down



Kom hem från stallet för ett tag sen efter att ha vart och släppt ut Kira och mockat och fixat alla stallsysslor. Hon fick även på sig sitt tjocka vintertäcke idag, haha lite komiskt att jag skrev igår att jag inte ens hade tagit fram det så fick jag ta fram det imorse för att det var svin kallt ute. Eller ja, det blåser svin kallt. Tänkte egentligen rida imorse men det var för kallt, haha. Så det gör jag ev. senare istället om det är någorlunda bra väder.

-

Nu ska jag snart käka lunch, sen dejta sängen och se några avsnitt av the secret life of the american teenager om min syster inte svara på mitt sms snarast, hade velat/behövt åka till Hööks men beror på vad hon tycker om vädret osv. Nåja, hur som haver. Peace!

Kommentarer
N A T H A L I E - superponyriders♥ säger:

Söt blogg :)

2012-01-05 | 12:06:55
Bloggadress: http://superponyriders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback