"Låt ingen få dig att tro, att du inte förtjänar det du vill ha"

Satt och gjorde "kollage" av hur en dressyroutfit och en hoppoutfit skulle se ut till mig själv om jag var miljonär, eller ja miljonär var väl till att ta i men hade några tiotusen till övers.

Dressyroutfit:

- Kingsland ridbyxor

- Pioneer crocodile

- JW hjälm

- J Van D kavaj

 

 

Hoppoutfit:

 

- Racesafe säkerhetsväst.

- De niro Ramses

- Charles Owen ayr8

- Animo kavaj

 

Färgkombinationen marinblå/röd är bland de snyggaste man kan kombinera i utrustningväg, kanske därför jag har blå JW byxor och en röd MH jacka? Haha, nä inte enbart därför. Marinblått kan man matcha till de mesta. Och MH jackan är röd för att modellen var snyggast i rött. Så enkelt var det. Sen går det ju rätt bra ihop eftersom sömmarna på JW byxorna är röda och vita, och min ena hjälm med massa swarovski är marinblå. Har för närvarande ingen kavaj då jag sålde iväg dom två jag hade. En grå och en mörkmarin med smala, vita kritsträck ränder. Båda var snygga, men den grå var för kort i ärmarna och den andra var för vid. En J Van D kavaj kostar dock cirkus 6.900:- och de känns lite väl att ta i.

 

-

 

Sen skulle jag vilja ha ett några stövlar av lite mer "dressyrmodell" än mina svarta tretorn advance, kommer dock aldrig hitta skönare stövlar, är på tok för kräsen. Jag är väl medveten om att Pioneer crocodile stöveln kanske inte klassas som dressyrstövel, men dom är så snygga när dom är lackade! Men snygga är dom, ingen tvekan om saken. Anyway, vad andra klassar som hopp eller dressyroutfit berör inte mig, jag kan själv.

 

"Mode är något du följer, stil är något du har."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback