make it or break it



Mamma var snäll och for till stallet imorse och släppte ut Kira och fixade alla stallsysslor åt henne då jag försov mig, klantigt! Tack så mycket! <3 När jag insett att hon hade åkt till stallet fortsatte jag sova och blev väckt klockan elva. Sen har jag inte gjort så mycket mer än duschat, käkat och hjälpt mamma att städa i lägenheten och flytta på lite möbler och hängt upp nå tavlor.

-

Ute är det svin kallt, eller ja, i grad antal är det runt -9° men det blåser och snöar så känns som att det är -15°. Kira kanske får komma ut på en skrittur efter middagen, har bestämt mig hur jag ska göra ännu. Nu ska jag kolla om jag ska klicka hem en ryktväska, så sugen på en från Eskadron men 359:- för en ryktväska känns lite till att ta i, när jag kan få en för 79:- från Hööks. Men då var ju den å andra sidan inte lika snygg. I-landsproblem.

Kommentarer
Sandra & Evelina säger:

Sv: Tack, desamma! :D



Har du egen häst? :)

2012-01-06 | 16:30:40
Bloggadress: http://ponnygalnaa.blogg.se/
Sandra säger:

Sv: Okej, vad fina ni är tillsammans! :D

2012-01-06 | 18:14:29
Bloggadress: http://ponnygalnaa.blogg.se/
Emelie Johansson säger:

Din blogg är så mysig och intressant att läsa, du skriver och berättar allting på ett så bra och fint sätt! :D Skulle du inte kunna skriva ett inlägg om dina åsikter, tankar och liknande om lite olika hjälptyglar? :D

2012-01-06 | 19:25:54
Evelina säger:

fin blogg :D

2012-01-06 | 20:55:56
Bloggadress: http://imevelina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback