People don’t tell you who you are, you tell them


What would you try if you had no fear?

1. Hur gammal är du om fem år från idag? 22 år
2. Vem var den sista du träffade? Min hund
3. Hur lång är du? 174cm
4. Vilken var den senaste film du sett? Sex and the city 2
5. Vem ringde du senast? vet inte, och orkar inte kolla.
6. Vad stod det i ditt senaste sms? ”Låter inte det kul? ;)
7. Var är dagens planer? Kvällens planer skulle jag säga, se film typ. :)
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Ringa är mer rakt på sak. Men sms är nog bäst i de flesta fall.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Skilda
10. När såg du senast din mamma? 40 min sen kanske.
11. Vilken ögonfärg har du? Bruna.
12. När vaknade du idag? 07,58 men då var jag bara ut med Milla och sen sov jag igen och då vaknade jag 11,27
13. Har du någon gång hittat en katt? Ne
14. Vilken är din favoritplats? alltså.. jag gillar att åka bil, seriöst! ju längre desto bättre. Så det får nog bli svaret på frågan ;)
15. Vilken plats föredrar du minst? Skolan är då ett.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Hur ska jag veta de nu? Time will tell. :)
17. Vad skrämde dig som barn? Mörker
18. Vem fick dig att skratta senast? Mamma
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Ja
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar
21. En låt som får dig att sträcka lite extra på ryggen? Flo Rida – Who Dat Girl - feat. Akon
22. Hur många kuddar har du i sängen? 9..
23. Hur många landskap har du bott i? Ett
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Ne
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor
26. Är du social? Ja, för det mesta.
27. Vilken är din favoritglass? B&J chocolate fudge brownie
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Köpa en lägenhet och en bil.
29. Tycker du om Kinamat? Ja!
30. Tycker du om kaffe? Nej, men de går att svälja.
31. Vad dricker du till frukost? Oboy, juice eller mjölk.
32. Sover du på någon särskild sida? Växlar mellan vänster och höger.
33. Kan du spela poker? Kanske de ;)
34. Tycker du om Harry Potter filmerna? Ja, dom är kung!
35. Är du en beroendemänniska? Nej?
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Känner inte, men vet dock personer.
37. Vill du ha barn? I framtiden kanske, time will tell.
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska går ju flytande, sen kan jag lite franska, spanska och finska.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej
40. Föredrar du havet eller en pool? Havet
41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder och hårprodukter, no doubt.
42. Äger du dyra smycken? Ja
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Apelsin juice
45. Vem är den roligaste människan du känner? Ofta jag måste välja ut bara en?!
46. Välj ett ärr på din kropp? Bägge knävecken efter att ha fått ett runt nylon koppel ryckt 3 gånger i dom. Min systers förra hund sprang in i mig och då brände kopplet, när kopplet tog stopp gjorde det så igen, och sen igen.. gjorde sååå ont!
47. Vad har du för ringsignal? Jag vet inte, haha.
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Inte jag, men mamma har.
49. Vad får du oftast komplimanger för? Mina ögon.
50. Vart togs din profilbild för din blogg? Hemma ute på gården där vi bodde tidigare.
51. Kan du byta olja på bilen? Nej, inte ännu i alla fall ;)
52. Har du fått fortkörningsböter? Tur att man inte kan få det om man rider för fort, isf skulle nog jag och Kira dragit in ett par sådana ;)
53. Vilken var den senaste bok du läste? Kommer ikke ihåg
54. Läser du dagstidningen? Bara om jag hälsar på hos mormor och morfar, vi har ingen hemma.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Frida (fick de i julklapp :)) och Equipage.
56. Dansar du i bilen? haha nej?
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? MixMegapol
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Ett telefonnr.
59. När var du i kyrkan senast? Oj, ingen aning.
60. Vilka personer utmanar du? Go for it dom som vill.

Kommentarer
Sätilaryttaren säger:

sv; olika, nu har jag dåligt typ 100 dag innan var det runt 500 :)

2012-01-08 | 23:06:02
Bloggadress: http://satilaryttaren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback