Ska aldrig mer beställa kläder från H&M..

Hämtade nyss ut mitt H&M paket med två tröjor som jag för övrigt väntat på i 2-3 veckor. H&M är ju rätt känd för att ha smala kläder, dvs. tröjor som inte blir som tält på en. Jag hade alltså beställt två tröjor, i den storleken jag brukar ha (xs) och tänkte att förmodligen skulle dom passa. Drar på första tröjan, jahaja.. eh.. vad kul. Det skulle rymmas minst två mig på bredden och så är den för kort. Bättre lycka med tröja nr.2.. eh, nä. Den var oxå extremt vid och kort. Alltså seriöst, vad för jävla modeller prövar dom kläderna på? Så arg. Dom tröjorna får då åka tillbaks. Är hopplöst att beställa kläder när man är 174cm lång och drar xs på allt. Stort i-landsproblem. Förhoppningsvis kanske Gina har något man kan beställa, deras kläder brukar jag ha mer tur med. But still, ibland är till och med en xs för vid på mig och tröjan blir för kort. Vad gör man då liksom?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback