the beginning of 2012



Avslutade kvällen/natten kl 03,00 igår eftersom jag skulle upp 07,30 imorse och åka till stallet för att släppa ut hästar och fixa stallsysslor. Måste erkänna att jag är imponerad att jag inte ens var trött när jag vaknade, jag hade ju som sovit 4,5 på sin höjd?! När allt var klart i stallet och jag var hemma igen just efter nio gick jag och dejta sängen tills den var halv tolv innan jag hasade mig upp och duschade och gick och käkade.

-

Som några av Er kanske redan vet har TeamSL upphört och Linn och Sofia har skaffat egna bloggar, inget som förvånar mig faktiskt och ska jag vara ärlig så tror jag det kommer bli intressantare att läsa deras separata bloggar, den har känts så rörig sista tiden.

-

Måste även säga att jag fick en otroligt söt kommentar igår av ingen mindre än Nellie Berntsson. Fränt att hon läser min blogg, hur kul som helst! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback