tjugoett/ett/tvåtusentolv

Ursäkta för att jag inte på bloggat på hur vet länge, och nej jag har inte glömt att jag äger en blogg. Har bara inte haft något vettigt att skriva. Ni får gärna ge mig någon idé med vad ni vill läsa, pris till tävlingar ni skulle vilja vinna osv (behöver inte bara vara ridsport saker.)

-

Ska snart ut på en liten promenix med vovven som just nu ligger i min säng och snarkar, och ta det på orden - hon snarkar. Tills man petar på henne och ber henne vara tyst, då kanske hon är tyst 1 minut innan hon börjar igen.. haha.


Kommentarer
Ellen säger:

Hamnade på din blogg av en slump idag och gillar den väldigt mycket :)

Känns som vi har en del likheter också, typ ridintresset, One Direction... Såg ett gammalt inlägg om Paramore, undrar, gillar du fortfarande dem? Och vad gillar du för musik? :)

2012-01-23 | 20:11:16
Bloggadress: http://dreamsnobodyknows.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback