12.06.20

Sedan jag sist bloggade har jag hunnit med mycket, väldigt mycket känns det som - så gör en "kort" sammanfattning.
 
  • Jag har rensat/städat bland ALLA Kiras saker, kastat sånt jag inte vill ha och sett över vad jag vill ha kvar.
  • Tvättat alla mina 20 schabrak (som var kvar efter jag kastat några) för HAND. Bla. insett att jag äger ganska många märkesschabrak.
  • Tvättat benskydd, boots, grimmor.
  • Packat ner täcken i täckespåsar, och kastat säkert 5 täcken.
  • Ridit ett dressyr/hopp pass på Kira. Eller tja, vi studdsade över ett lite högre kryss några gånger och hon var väldigt, väldigt pigg.
  • Stått ute när Madde red Starre, i ösregn - frivilligt.

Kan väl sammanfatta mig lite kort sådär, en hel del med andra ord :)

 


Kommentarer
Timmie säger:

tvätta 20 schabrak för hand?? Det var duktigt! :) Älskar våran tvättmaskin ännu mer nu ;)

Sv: TACK SÅ JÄTTE MYCKET!!! :)) KRAM

2012-07-20 | 09:04:11
Bloggadress: http://dressyrkillen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback