12.07.27 - Fredag

 
Glömde bort att blogga igår då jag var lite skadad då jag kom hem från stallet, haha. Fastnade med vänstra pekfingret i knappen längst ner på mina tretorn advance och drog lös en bit av sidan på fingret. Gjorde måttligt ont, och blödde måttligt mycket.
 
Red ett lugnare pass med Kira i ridhuset tillsammans med en tjej som heter Fanny och har en irländsk ponny på 7 år som heter Billy. Bra träning för båda ponnyerna att ha sällskap i ridhuset. Kira är ännu lite fånig för det och kan inte riktigt slappna av. Invigde även min JW hjälm och Kingsland piké som jag hämtade ut igår. Hjälmen är otroligt skön, och pikén lika så. Så kul att höra av folk att dom tycker jag har fin och välmatchad utrustning och att Kira skulle passa som dressyrhäst bland storhästar. Det ger som lite motivation och inspiration till att det faktiskt ser bra ut. Respons är alltid kul! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback