All the lies, all the ways, will all be crystal clear

 

Namn: Josefin Strömberg

Ålder: 18

Längd: 1.74

Sko-storlek: 39.

Född: I Kalix

Bor: Kalix

Gör just nu: Jobbar


Allmänna frågor:

Nämn tre bra egenskaper hos dig själv: Ärlig, snäll och glad

Nämn tre mindre bra egenskaper hos dig själv: otålig.. typ.


Vad är du rädd för: förlora någon jag älskar, björnar

Vad är du mest nöjd med hos dig själv: att jag är mig själv

Det roligaste jobbet du haft/har: Det jag har nu, på Silja

Har du körkort och egen bil: inte än ;)

När tod du ditt körkort: När jag känner för det

När grät du senast: Don't know

När skrattade du senast: För någon timme sen

Vem åkte du bil med sist: Mamma

Vem åt du mat med sist: Mamma

Vem sov du hos sist: Minns inte

Vem sov hos dig sist: Mitt ex

Vad var du rädd för när du var liten: blodprov i fingret

Vad ville du, som liten bli när du blev stor: elitryttare

Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient: många, många gånger

Värsta smärtan du råkat ut för: typ.. när jag hade halsfluss, for sure!

Något som gjort dig riktigt glad i ditt liv: När jag fick Kira

Någonting som gjort dig riktigt förbannad och ledsen någon gång i ditt liv: Bara en människa som har fått mig riktigt sur

Har du någonsin sportat: Har? I do.

Någon du ser upp till: Mormor!

Vad finns alltid i din handväska: Min blodsockermätare och mina insulinsprutor, toy, druvsocker. 


Har du varit utomlands någon gång: Finland, haha

Vilken plats var finast: -

Största stad/städer du varit i: Stockholm


Lite mer personliga frågor:

Har du någonsin tagit eller provat droger: nej

Rökt: Nej

Snusat: Nej

Druckit: Ja

Har du piercing eller tatuering: öronen x4

Hur ska en kille vara/se ut för att du ska falla pladask: lång, brunett, brunögd, vältränad :P

Finaste komplimang du fått: att jag är mig själv, det är det jag vill att folk ska se :)

Har du sårat en kille riktigt ordentligt någon gång: nej

Har du blivit sårad av en kille riktigt ordentligt någon gång: nja 


Antingen-eller-frågor:

Storstad eller landet: storstad tror jag, men landet är skönt

Hamburgare eller pizza: hamburgare

Kött eller fisk: Fisk

Hund eller katt: Hund!

Aftonbladet eller expressen: afronbladet

McDonalds eller MAX: MAX!

Vin eller Öl: men usch..

Charter- eller skidsemester: charter

Sverige eller Utlandet: Beror på vilket utland men utomlands helst.

Sport eller nyheter: Sport

Hockey eller fotboll: fotboll!

Ljushåriga eller mörkhåriga killar: Mörkhåriga

Sommar eller vinter: Sommar.

Vår eller höst: vår

Flyg eller tåg: Flyg.

Bil eller buss: Bil


Kommentarer
Madde säger:

Jag hade alltid halsfluss innan, gör så himla ont.. Men nu har jag inga mandlar så kan inte få det längre :D

2012-07-25 | 12:56:14
Bloggadress: http://msylla.blogg.se
nicolina säger:

tänkte bara säga att din blogg är riktigt fin! :)

2012-07-25 | 13:39:05
Bloggadress: http://mittlivsomnp.blogg.se
Timmie säger:

Min dator samarbetar inte med mig! Ursäkta ifall du fick en helt osammanhängande kommentar :)

Men vad fin din blogg har blivit! Gillar den lila fägen! Vill också ha en uppfärschning på min blogg!

haha jag var också rädd för blodprov i fingret när jag var liten :)

Sv: Tack så mycket! Mår ganska okej för stunden! Mitt mål är att vara frisk i morgon ;)

2012-07-25 | 18:02:04
Bloggadress: http://dressyrkillen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback