Det här pusslet blir aldrig klart

Drog en sväng till Haparanda tidigare idag för att fara på Hööks och kolla på ridbyxor, men hittade dessvärre inga snygga nog småa. Hallå, varför finns de flesta snygga ridbyxorna bara från 36? Förstår inte Hööks tillverkare att dom blir för stora på mig då, haha.. Jag drar 34 på ridbyxor, det är helt sickt. Nåja, får kolla på ridbyxor att ev. beställa ist. Ett par nya JW byxor kanske, dom vet jag ju att passar.
 
Kom iaf hem med en ny grimma åt Kira, en rycktväska, hästgodis, fårskinnsludd till hennes hoppgjord, E-vitamin och så finns risken att jag glömt något. Haha. Sen kom jag hem med lite andra nödvändiga saker också, bla. 3 filmer och en stor canvas tavla jag ska måla. Vet precis hur jag vill att motivet ska se ut, kommer bli as ballt om det blir som jag vill.
 
Ska och jobba klockan 16.00-20.00 då jag bytt bort min Söndag nästa vecka då jag verkligen behövde vara ledig då. Blir min 4:e kväll denna vecka, wiiihoo. Fast egentligen, har jag inget emot dom så länge det lika bara ska vara dåligt väder. Nu ska jag gå ut med Milla, sen käka middag och få skjuts till jobbet. Peace!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback