Jobbelijobb

 
Jobbar 16.00-20.00 idag, dvs. att jag slutar om 5 minuter. Går samma pass imorgon, haha känns som att vara ledig, typ. Jobbar med två roliga prickar idag, så emellan åt när det inte ringer fördrivs tiden rätt fort med diverse olika, konstiga och roliga konversationer, haha. Red ett dressyrpass på Kira imorse. I början var hon rädd för en kona. Ja alltså, den kunde ju äta ponnyer för den som inte visste det. Med mammas hjälp från backen lyckades jag få henne att gå förbi den, för när jag själv försökte uppifrån ryggen studdsade det åt sidorna och tvärvände och travade iväg. I slutet kunde jag galoppera alldeles intill konan, och mellan två konor (inte illa eftersom hon vägrade gå flera meter ifrån den i början av passet). Kom aldrig och säg att min häst inte är speciell, för det är hon. Hade behövt ha film från i början av passet, då hade ni verkligen förstått vad jag menar.
 
2 minutes to go! Ikväll ska jag se film, kanske orkar hyra en.. We'll see.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback