Money can't buy you love, cuz it's overpriced

 
Jobbade ett A2-pass igår, dvs. 07.45.14.30. Idag går jag ett AL-pass, 07.45-16.00. Följde med Madde igår när hon var och hoppade Toppa och Starre på KRF, jag agerade fotograf. Sen när vi kom "hem" just innan halv nio på kvällen kom jag på att jag skulle rida Kira. Sagt och gjort, jag hoppade upp barbacka och red lite dressyr på gården och efter infartsvägen. Hon gjorde jätte fina skänkelvikningar, tror aldrig hon gjort så fina som igår! :)
 
Har även klickat hem en ny hjälm nu, en Charles Owen Ayr8 leather look, och en Kingland piké på det. Snuskigt snyggt! Jag är såld på marinblå utrustning på skimmlar, det är så jävla snyggt! Beställde från Skara hästsport, dom har massa fina grejor! :)
 
 
 

Kommentarer
Julia säger:

Hej! Riktigt fin blogg du har:D Allt bra?
Kram

2012-07-17 | 19:23:23
Bloggadress: http://juliaroz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback