Någonting jag är beroende av.. hårförlängning.

 
Har du väl börjat med hårförlängningar blir det ett beroende, ett "måste ha" begär. Jag har haft löshår sedan våren 2011. Då Clip-on, vilket enligt mig är bland de värsta du kan använda rent praktiskt. Dels för att det tar tid att sätta på, dels för att flertalet av spännerna på mitt förra clip-on gick sönder.
-
Körde på nail hair sist, vilket jag älskade, och älskar. Smsade just Elli och frågade om hon kan sätta i nytt löshår på mig om jag beställer, och snäll som hon är hjälper hon mig både att ta ur det gamla och sätta i det nya. Så ska klicka hem nytt hår senare idag, brunt. Eller ja, sådan färg mitt hår var då det tonades sist. :)
 

Kommentarer
Jessica säger:

Hejsan! Vad fint hår du har :) jag vill också ha en sån fin hår, jag undrar jag vilken färg du har använt och vilken färg du hade innan du färgade? :)

2013-06-15 | 11:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback