Paket på väg från...

 
Kunde inte hålla mig länge utan skickade efter en beställning på något jag velat ha i flera år (på fullaste allvar). Tyckte verkligen jag behövde det och som en "pepp up" i vardagen Jag känner mig själv och vet hur mycket jag uppskattar småsaker i vardagen som tyvärr ofta glöms bort. Senaste tiden har vart rätt hård psykiskt, sjukdommar i familjen, 1 år sen min fina hund fick somna in, beslutsångest (som jag börjat reda ut för övrigt) och diverse tuffa motgångar. Jag är otroligt tacksam att jag har jobb och kommer ha det tillsvidare, då kan man unna sig saker ibland.
 
-Den som kan gissa vad jag  beställt belönas med en länk.-

Kommentarer
rebeccar säger:

ridhjälm?:D

Svar: haha jaa, en JW hjälm :)
Josse

2012-07-09 | 12:55:36
Bloggadress: http://rrebeccaw.blogg.se/
Timmie säger:

Låter som du är väl värd det som du har beställt! Men man blir nyfiken de luke nu jue!! haha!

2012-07-09 | 22:05:20
Bloggadress: http://dressyrkillen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback