Run the world

Okeeeej, kort sammanfattning av de senaste dagarna?

 
- Kira ska ev. flytta till ett hem som låter jätte bra.
- Jag har en as läcker storhäst på G, en som går medelsvår/tävlar medelsvår.
- Jag fick jobb i Måndags från och med i September.
- Jag vet att jag kan skaffa storhäst rent ekonomiskt eftersom jag betalar allt själv med tanke på att jag har, och kommer ha jobb tillsvidare.
- Jag har kommit in på frisör i Umeå men tänker inte flytta dit.
 
 
Life is pretty good right now. Ja, bortsett från att min älskade ponny är till salu. Meeen, det kanske vägs upp av att storhästen jag har på G är jäkligt, jävla fin! Ingen kan ersätta Kira, det kommer jag aldrig säga heller, men den är sååå fin!
-
Igår var jag förresten och red Kira på eftermiddagen, for ut barbacka och galopperade på en äng. Inga problem de inte med tanke på vems rygg jag satt på, snällare får man leta länge efter. Flög ett flygplan ovanför oss också ute på ängen, kändes som att det skulle flyga i trädtopparna, så lågt flög det. Vad Kira gjorde? Tjaa.. hon vickade inte ens på öronen utan fortsatte lika lugnt jobba och göra det jag bad henne om. Snacka om cool ponny!
-
Nu ska jag dejta kuddarna, har grus i ögonen. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback