Shut up, my favorite song is playing.

 
Blev en Luleåresa tidigare idag. Kom hem med lite kläder, bla. byxorna på bilden ovan. Dom är to die for. Har velat ha dom i 1-1½ månad men inte köpt dom, men när jag prövade dom insåg jag att det skrek "JOSEFIN" med stora bokstäver över om, dom satt så sinnesjukt bra och med tanke på hur svårt det är att hitta byxor åt mig kunde jag inte lämna dom. Kosta va de kosta vill så länge de är snyggt! Kom även hem med lite andra kläder. Usch för mastercard kortet, tur jag har jobb tillsvidare. Ska förresten till Luleå senast igen på Onsdag på hemliga uppdrag. Josefin har blivit vuxen säger jag bara. Gjorde nyss 100 situps förresten, feels good.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback