silence is better than bullshit

 
Jobbar ett AL-pass (07.45-16.00). Kom på en sak, folk brukar kommentera att jag är bortskämd och "bratig" när jag bloggar om saker jag köpt, en liten detalj ni tycks glömma bort är att jag jobbar ihop mina pengar själv. Vilket jag gjort sen i Maj. Jag betalar stallhyran åt Kira själv etc. Jag har minnsan inget sommarlov, istället jobbar jag. Och när jag tjänar mina egna pengar, så lägger jag ut dom på vad jag vill. OK? Om det är hästutrustning istället för kläder så är det, deal with it. Förra månaden köpte jag en iPhone, kläder, hästgrejor, betalade dubbla stallhyror etc. Men tro inte jag får allt jag pekar på, för det får jag inte, jag lägger ner mina pengar på det, inte mina föräldrars.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback