This is what it sounds like

 
Blev iPhone ägare i Fredags, feels good! Var med andra ord i Luleå på Fredag med min låtsasmamma Anna och min halvsyster Emma. Sen på Lördag for jag och min storasyster en sväng till Luleå för lite shopping. Ett iPhone skal, en jätte fin ram, magic brush och hästgodis till Kira, nå smycken och hårfärg. Idag har jag vart till Haparanda med syster, haha. Märks det att vi gillar att åka bil? Kom inte hem med nå kul dock.
 
Sen har jag bytt ut det blonda håret mot brunt, blev jätte bra! Nu ska jag återgå till Twilight tittande, tänkte se alla från 1an till den nyaste. Imorgon ska jag på en anställningsintervju och innan det ska jag och skriva på ett kontrakt. Josefin har blivit vuxen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback