Tidsinställt

 
Tar mig i kragen och försöker inse att de flesta tyvärr växer ur sin ponny, och ingen trodde nog att jag skulle bli 174cm lång för 5 år sedan då vi köpte Kira. Har kollat lite storhästannonser, samt lagt ut en annons att jag söker storhäst (efter 10 min hade 4st hört av sig), pratat med en som haft häst tidigare i stallet där jag har Kira som har kontakter i Södra Sverige. Och ja, jag får helt enkelt hålla ögonen öppna för storhästar som kan vara av intresse. Smokie (herren på bilden ovan) hade passat mig som handen i handsken idag, men för 2 år sedan var han inte en valmöjlighet så därför sålde vi honom. Undra vart han är nu, jag hade gärna köpt tillbaks honom. Haha.
 
Idag står en dressyrträning på schemat med den lilla vita, antingen på ridbanan eller i en av de större sommarhagarna. Beroende av väder och underlag, hoppas innerligt att det är soligt på eftermiddagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback