Workout

 
Fick en kommentar tidigare om hur det går med min träning eftersom jag inte skrivit om det på länge.  Anledningen är att jag de senaste 2,5 -> 3 veckorna inte vart i form till att springa, när jag var förkyld för någon vecka sen så vart jag riktigt, riktigt förkyld. Jag hostade i garanterat 2,5 vecka och normalt brukar jag aldrig hosta fast jag är förkyld. Så fick spring och träningsförbud av min storasyster, haha.
 
Dock har jag inget att oroa mig över för syns skull eftersom jag bygger muskler rätt lätt utan att fuska med diverse kosttillskott. Ja, jag prövade dricka fightline en gång men det var så jäkla äckligt så kommer aldrig sätta det i munnen igen.
 
Men där har ni anledningen till varför jag inte bloggat om hälsa och träning på ett tag, alltså för att jag vart sjuk och inte haft något speciellt att skriva om. Just ja, gjorde 50 situps för ett tag sen. Mina magmuskler är jag rädd om.. ;)

Kommentarer
Hanna säger:

Jäklar vilken snygg mage du har!

Svar: Tack! :)
Josefin Strömberg

2012-07-09 | 23:38:21
Bloggadress: http://dressyrfux.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback