12.06.07 - En morgon full av hästar och mail

Ska strax börja fixa något till lunch och sen bege mig till stallet för att mocka, fylla hö, vatten, kraftfoder etc, åt Kira innan jag sen tänkt rida ett dressyrpass på henne. Spenderat morgonen med att kolla lägenheter, skickat iväg ett "jobbmail" åt en elitryttare. Spännande!



Sen har jag även svarat på mail. Bla. har jag blivit erbjuden att köpa skäcken på bilden under billigt från en ridskola då dom tror jag har kapacitet som ryttare att rida/utbilda den så den blir riktigt fin. En 6 åring är det förresten. Sen har jag även fått ett mail om en som undrade om jag ev. kan rida till/vidareutbilda hennes ponny sto under sommaren. Glömde jag säga att jag älskar att ha fyllt 18, ha jobb och tjäna egna pengar och i princip kunna göra vad jag vill? Ska prata lite med mamma sen idag när hon slutar jobbet (mamma, jag vet att du läser det här, jag är otroligt glad att du hjälp mig med träningen under alla år! Du ä bäst! <3). Skäcken skulle kunna bli skit fin, utan tvekan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback