12.06.10 - This boys fall like dominoes

 bebis ♥
 
Gick rätt fort timmarna jag jobbade ikväll, och dom två första tack vare de två guysen som är mina arbetskollegor och sitter brevid mig som jobbade fram till 20.00  (haha shit vad vuxet de lät!) Jag har kommit på en sak, inte nu iofs och inte igår heller för den delen. Men anyway, jag drar mer jömt upp med killar än med tjejer. Killar är odramatiska, dom pratar inte skit om en bakom ryggen etc. Sen är dom mycket roligare, haha.
-
Hunnit kolla på lite hästjobb, mailat på ett utanför Stockholm. Kan jag ta med mig Kira finns chansen att jag drar, för jag vill verkligen inte sälja henne. Och får jag ett hästjobb där jag kan ha med henne skulle jag mycket väl tacka ja till stor del för att kunna ha kvar henne, tävla henne som storhäst (om hon ens är en ponny?) Nu ska jag iaf gå och sova då jag har ont i huvudet, ska upp tidigt imorgon för att hinna duscha innan jag börjar jobba 07,45. Det fungerar att tänka "cash is king" när man är trött. Och det är sant, cash is king. Drar jag söderut med Kira behöver jag betala hennes transport ner, så ska jag isf införskaffa en JW hjälm, en HV polo jacka och ett par animo ridbyxor. Något jag vet helt säkert, det är att jag ska sova, nu. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback