All I can do is be me, whoever that is

 
Vibrerade i min mobil när jag satt på jobbet där det stod att jag kunde hämta ut mitt paket från Footway. Så direkt när jag slutade for jag förbi ICA och hämtade hem mina Palladium skor. Att bli sponsrad is to die for ibland, tack Footway! Och tack för värdecheckarna på totalt 500:- ni skickade med, ni är underbara! Skorna är riktigt sköna, och äckligt snygga, som alla andra Palladium skor.
 
Nu ska jag duscha och käka, jobbar ett B-pass imorgon (08.45-17.00) sådana pass är jag inget fan av, eftermiddagen brukar gå väldigt segt. Nåja, cash is king!  Imorgon borde förresten nästa skopar anlända så jag kan hämta ut dom. Haha. Man kan inte ha för mycket skor, så bara är det. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback