Can you stay strong? Are you doing okay?

 
 
Egentligen skulle jag helst av allt vilja sätta mig på ett flyg ner till Södra Sverige så fort som möjligt, lämna allt, glömma allt för en stund. Nej, nu ljög jag. Jag skulle vilja åka iväg med en enkelbiljett och komma hem först när jag känner att jag orkar möta vardagen igen. Det är såhär jag fungerar, när något inte är rätt vill jag härifrån. Umeå och Stockholm har fungerat bra. Stockholm bäst, jag är näst intill lite förvånad över hur tuff jag blev när jag stod i huvudstaden i November. Det är nog en av anledningarna till varför jag vill flytta dit, för att jag personligen mår bättre av att trängas på en tunnelbana där du iprincip står så nära på varandra att du kan känna den andas andetag, än att åka på en buss med 10 personer.
 
Igår frågade min syster om jag ev. var sugen på att dra ner iprincip längst ner i de avlånga mellanmjölkslandet 13-16 Juli, och jag näst intill grät av lycka. Det är något jag verkligen skulle behöva. Det skulle vara bra för mig. Jag kan tänka mig en helg i Stockholm också, det skulle befria mig lika mycket. It's weird, men jag känner mig mer hemma i Luleå, Umeå och Stockholm än vad jag gör på platsen jag bott på i över 18 år.
 
Jag kan betala flera tusen på att åka söder ut några dagar så snart som möjligt, jag skulle inte tveka. Jag ogillar Kalix rätt starkt, och det är nog rätt uppenbart? Jag hör inte hemma här. Jag vill flytta, nu på direkten.
 

Kommentarer
olivia säger:

Stay strong =) <3

2012-06-20 | 19:56:54
Bloggadress: http://oollzor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback