I don't need it to be easy, I need it to be worth it



Nu ska jag käka kvällsmat och sen krypa ner under täcket och se film (nej, jag ska se VD rättare sagt). Hade funderingar på att ha åkt till Boden ikv, för att pröva bullriding, det hade vart kul. Vad har jag annars gjort sen jag kom hem från stugan? Varken ridit eller sprungit, har näst intill dåligt samvete nu. Jag har sett Center stage: Turn it up. Den filmen är för övrigt kung! Kollat jobb och så i Danmark har jag också gjort. Vet inte ens hur jag kommit på att jag skulle vilja flytta till Danmark. Jag vet typ ingenting om Danmark, mer än att "slange" betyder orm. Det lärde jag mig på ett flingpaket när jag var typ 8 år, kan vara bra att veta.  ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback