I smile and act like nothing is wrong, it's called putting shit aside and being strong



Jag håller på go insane där jag sitter på datastolen och bokstavligt talat är så frustrerad så jag inte vet vad jag ska göra eller vart jag ta vägen. Hur sjukt är det inte?! Jag vill få jobb i Luleå, nu på direkten! Och flytta dit, nu på direkten! Sökt lite mer jobb där och jag skojjar verkligen inte när jag säger att jag håller på go insane, jag är så jävla frustrerad över att bo i Kalix så det är inte sant. Har tjurat och surat enda sen jag kom hem från jobbet för att det alltid ska sitta i pengar vad det än må handla om. Ja, jag jobbar och har råd att flytta men jag måste ju ha jobb på orten jag vill flytta till också. Åååh, this sucks! Ska köpa två trisslotter och bli miljonär.

Funderar hur jag ska sluta tjura och sura för stunden, om jag ska åka och rida eller dra ut och åka snygg BMW ikväll medans de andra far ut och blir full på krogfesten. I-landsproblem av hög grad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback