Jag vet vad jag vill åka på..

 

Ayia Napa Reunion med M/S Romantika till Riga

Årets upplaga av AyiaNapa Reunion går av stapeln ute till sjöss!
40 timmar på ett fulltankat fartyg med partyglada ungdomar, grymma artister, DJs och mycket annat!

Missa inte chansen att träffa både gamla som nya vänner från dom gångna somrarna!

Personal från samtliga skandinaviska barer och hotell kommer delta och det blir prisutdelningar, bartendershower m.m.

Så ta med dina vänner och BOKA idag! För detta är en kryssning ni INTE vill missa!

SÄG OH AH PARTYBÅT, SÄG OH AH PARTYBÅÅÅÅT!

M/S Romantika avgår från Frihamnen torsdagen den 29 november 2012 klockan 17.00. Åter Stockholm lördag den 1 december 2012  klockan 09.30.

Boka online nedan eller på tel 08-666 33 33. Uppge bokningskod AYIA NAPA. Pris från 595 kr per person i A-hytt. Åldersgräns 18 år.

I samband med bokningen kan du även reservera plats i någon av fartygets fina restauranger och boka bussanslutning från din hemort


 

Jag gillar mitt jobb, jag vet alltid om specialkryssningarna i förväg, hur hytterna ser ut, tillval etc.;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback