ögon som dödar och folk som inte kan köra bil

Började Måndagen med att dra en lång, fin ramsa med svordomar i huvudet imorse när jag körde till jobbet för att för det första körde det en husbil framför mig, och kör man 20km/h på en 50km/h väg borde man inte få ha körkort. Sen vet inte folk vad en blinkers är, är det kanske svårt att använda den?!

Jobbdagen var kort, endast 4 timmar så det var skönt. Prata engelska i telefon har jag också gjort, och måste erkänna att min reaktion när jag svarade och hörde att det var en engelsk kund var ungefär *holy shit!*. Nämen, jag är duktig på engelska, och det är jag riktigt glad över ifall jag någon gång bosätter mig utomlands.

Nu sitter jag och kollar lägenhetsannonser, och önskar att mina ögon ska sluta göra ont. Fuck pollen säger jag bara, aj aj aj... Trodde näst intill jag skulle bli blind för ett tag sen för att det gjorde så jävla ont och jag, halvt blind i panik letade efter ögondroppar inte kunde hitta dom. Men som tur var, fann jag dom tillslut ;)

Väntar på att klockan ska bli 21.00, väntar på ett telefonsamtal om en fyrbent sak jag kanske ska hämta hem i veckan. We'll see! Spännande? ;)

Nu ska jag gå ut med Milla på en prommis och sen ska jag baka kladdkaka och se film!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback