Strong again - N-dubz

N-Dubz – Strong Again, såg Street Dance 3D igår. Vilket resulterar i att soundtracket går på repeat.
 
 
 
Kom hem från stallet för ett tag sen efter att ha vart och släppt ut Kira i hagen som stod mer på två ben än på fyra, haha söte! Gjort klart alla stallsysslor har jag också gjort. Nu ska jag kolla på Hööks hemsida, samt på en JW hjälm. Är sååå sugen. Tretorn falsterbo GTX stövlarna är jag också rätt sugen på. Men, jag vet ju inte ens om jag ska ha någon häst och ifall jag köper en storhäst om jag ska ha en dressyr eller hopphäst. Ska jag ha en dressyrhäst tänker jag inte rida med falsterbo stövlar. Då ska jag ha ett par De Niro för 5000:- , utan tvekan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback