Välkommen till Tallink Silja det är Josefin...

..Är vad jag kommer svara i telefon idag. Jobbar ett A2 pass, vilket ni utomstående inte har en blekaste aning om vad det är men det är iaf 07,45 - 14,30. Sen ska jag hem, äta och fara till stallet. Vad eftermiddagen erbjuder återstår att se. Krogfest är det också, men min pålle skulle behöva motioneras, visserligen hinner jag båda om jag vill, men vet inte hur sugen jag är på att fara ut ikväll. Det beror helt enkelt på hur det känns i eftermiddag, hur vädret ser ut (ja, jag prioriterar rätt mycket efter vad det är för väder) får helt enkelt se! Kanske blir en lugn kväll hemma med en film istället, we'll see!

Såhär ser det ut där jag sitter, fast jag har faktiskt städat nu..

Kommentarer
Agnes---djurfickorna säger:

Fin blogg! :D

2012-06-05 | 17:15:03
Bloggadress: http://djurflickorna.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback