you can go to hell

 
 
Idag jobbar jag ett S1 pass, vilket innefattar 07.45-12.00 + 16.45-20.00. Har hunnit vara och fixa Kiras stallsysslor när jag slutade vid lunch, skönt att det är bortgjort och inte är ett måste ikväll när jag slutar. Då kan jag bara åka och rida om jag orkar och känner för det. Känns rätt bra att inte ha något sommarlov och jobba istället, speciellt idag när Maj månads lön rullat in, 5 siffrigt känns helt okej.
 
Ska snart äta middag och sen bege mig tillbaks till jobbet. Om jag orkar när jag slutar ska jag och leka lite med Kira, ja, leka. Just ja, prövade hoppa upp på henne barbacka med en grimma och ett grimskaft spänt som när man leder dom till hagen för ett bra tag sedan. Jag kunde svänga henne enbart med kroppsvikt och reglera gångarter med rösten. Haha, var skit fräckt!
 
Sett klart andra säsongen av VD har jag också gjort, och den 3:e har varken jag eller min syster på dvd-box. Så antingen beställer jag hem den (om det går) eller ser den på datorn. Jag har blivit beroende av VD, det är så bra! Tror jag ska skaffa mig en Paul Wesley också, går han att beställa på postorder? ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback