2012/03/15

I want to live in Los angeles..























..and become a bartender.



Det är rätt kul när folk frågar vad man vill bli och jag svarar Polis eller bartender eftersom de flesta ser det som raka motsatsen till det ena. Jag har viljat bo i L.A sedan 3-4 år tillbaks, jag har viljat bli bartender i 3 år och Polis har jag bara kunnat drömma om att bli eftersom diabetiker inte har fått bli det, vilket nu ska ändras så jag kommer faktiskt ha möjligheten att kunna bli det. På tal om kul, tidigare idag på skolan hade vi hälsokontroll där man kollade hur lång man var, vad man vägde, hur bra man såg och sådant. Det jag tyckte var roligt var bara att veta hur lång jag var, haha. Fast var lika lång som sist jag var i Sunderbyn, 174cm. Nu har jag föresten slutat skoldagen och ska ringa efter skjuts. Nästa vecka har jag skola en dag, underbart! :)

Kommentarer
giselaaa.blogg.se säger:

följ mig på bloglovin så följer jag tbx! :D http://www.bloglovin.com/sv/search/giselaaa

2012-03-17 | 14:22:52
Bloggadress: http://giselaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback