Favoriter i Big Brother 2012, heard you're a player, nice to meet you, I'm the coach



Amandus Allstadius

Så skön kille! Bjuder på sig själv och verkar verkligen vara sig själv. Behöver jag ens säga mer? Han är grym! Sen har han riktigt fränt namn, både för och efternamnet!



Camilla Jacobsen

Trodde aldrig från första början att hon skulle vara så "lugn" som hon är, har aldrig sett henne i någon större diskution. Hon har skit frän dialekt, lever ett skit ballt liv i Stockholm och Dubai (dit jag för övrigt velat åka i ett år) är blond och smart. Fräck brud!



Annica Englund

Hon verkar vara sig själv hela tiden, låter ingen trampa ner på henne utan spelar sina kort rätt bra. "Det är utsidan som räknas" ja, i vissa fall märks även det och jag kan tillägga att jag är avundsjuk på hennes hår. En favorit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback