Råkade byta hårfärg i Tisdags. Var väldigt...

dsc_1354-1-2 (MMS)

Råkade byta hårfärg i Tisdags. Var väldigt skeptisk mot den först, men har blivit kompis med den som tur är. Gillar den väldigt bra till och med! :) sitter just nu i min säng och väntar på att min syster ska sluta jobba och hämta mig så jag får fara och köpa yoghurt och kiwi så jag kan göra smoothie. Alltså på riktigt, vad har hänt med mig?! Jag gjorde lchf kladdkaka igår (haha, vet en som var väldigt stolt över mig. Eller hur Em? ;) ) jag har föresten träningsvärk i benen, fast det roliga är att jag tränat mage och bakdelen, haha :) Nästa vecka ska jag för övrigt ta hand om 4 hästar + Kira hela veckan, tufft!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback