Sean Paul - She Doesn't Mind



Förlåt för min dåliga närvaro på bloggen, men har helt enkelt inte orkat mobilblogga för det är sååå tråkigt. Lite kul att min statistik knappt påverkats av min dåliga bloggning. Wiiihoo! :D Still got över fyrsiffrig läsarstatistik på en vecka. Anyway, sitter på skolan men har lunch nu så ska dra till mormor och morfar och käka. Vad har hänt på sportlovet? Inget speciellt faktiskt mer än att jag haft halsfluss, haha fy vad ont det gjort! Har vaknat och gråtit för att det gjort så ont så blev ett läkarbesök i Fredags och jag hann bara gapa så fick jag penicillin utskrivet. Så nu börjar det kännas helt okej igen, skönt! Nä, måste rusa för  in skjuts väntar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback