Smider planer

Kom hem från stallet för en liten stund sen och ska alldeles strax duscha och göra mig iordning, samt äta lunch innan jag sen ev. ska åka på Hööks en sväng. Skulle vara behövligt att kolla om dom fått in något kul, eller rear något då jag inte vart dit på rätt länge. Sitter även och smider ihop lite planer, skulle vara grymt om det gick att genomföra. Både för mig, och för Er läsare som håller på med hästar och ridsport. But, it's a long litigation in that case. Får helt enkelt se vart planerna landar, om det är möjligt och vad för sponsorer jag ev. kan få på kroken. Det är rätt otroligt, tänk att 17-åriga lilla Josefin blir sponsrad av olika företag för att skapa sig ett större namn inom bloggvärlden. Jag är otroligt tacksam och älskar de företag som ser en potential i mig, är villiga att hjälpa mig och utveckla mina drömmar. Det är riktigt, riktigt ballt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback