The mountain top, walk on water, I got power, feel so royal



Kom hem för ungefär 3Omin sen då jag vart med min syster och gett hästarna kvällsmat, samt hämtat ut en tidig födelsedagspresent till mig. Tack storasyster! Nu ska jag bädda sängen, käka kvällsmat och sen dejta kuddarna. Trots allt en dag imorgon också, och jag är ännu hästskötare så har 5 boxar att mocka och många, många höpåsar och kilo hö som ska packas. Men jag klagar inte, skulle kunna jobba som hästskötare om jag fick göra det i Södra Sverige och lite mer "proffisionelt". Gärna som unghästutbildare, det skulle vara riktigt, riktigt ballt! Jag vill ha en ponny/häst att utbilda och jobba med, känns som att jag och Kira står rätt still. Imorgon ska jag försöka bli miljonär, och blir jag det, då ska jag köpa en till häst. Ingen tvekan om saken. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback