12.05.01 - if it’s worth it, you will work for it



Glad första Maj alla söta läsare! Min dag började jag runt klockan 08.00 med att vakna och det första jag ser när jag vaknar är att det är strålande sol ute och jätte fint väder! Blir på bra humör bara av att det är bra väder ute, så det var helt underbart! Käkade frukost och efter att ha laddat ner workout' (min träningsplaylist) till mobilen så knöt jag på mig skorna, satte Milla i koppel och for iväg. Första biten hade jag motvind, och inte lite sådan heller men rundan jag hade valt att springa idag blir som en rektangel ungefär och var bara första "långsidan" av den jag hade motvind, och lite i slutet på väg hem men betydligt mildare än i början. Andra "långsidan" (vad ska jag kalla det?! haha. Långa sträckan?) är det lite sluttande uppförsbacke hela vägen. Blev en runda på totalt 5 km.

Nu väntar jag på att klockan ska ticka på och närma sig 11,45-12,00 så jag kan käka lunch och sen åka till stallet för att hoppträna (rida markarbete) med Kira. Tillsvidare ska jag kolla på H&M's sida om dom har nå fina sommarkläder, känns skönt att jag börjar utbildning imorgon och sen får jobba under sommaren. Med andra ord kommer jag ha pengar att kunna spendera, och ett litet paket från H&M kan nog hända att jag klickar hem eftersom jag vet att jag kommer få mer pengar sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback