12.05.03 - You said fight fire with fire

Även idag har jag haft jobbutbildning 07.45-16.00, mycket att lära sig, båtnamn, avgångar, hytter etc. Men det är riktigt, riktigt roligt! Kom hem för ett litet tag sen, möttes av en väldigt lycklig hund i dörren så har vart ut med henne en liten sväng. Nu håller jag på att laga middag, pasta och tacoköttfärs. Idag vilar Kira då mamma var snäll och fixade alla hennes stallsysslor imorse då hon började jobbet sent, tack! <3 Funderar om jag ska fara och springa en sväng lite senare men det blåste så när jag var ut nyss så känns inte sådär jätte inspirerande, speciellt inte om man får otur och har motvind. Får helt enkelt se hur jag gör, annars tänker jag ta en PN och se 90210 ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback