12.05.05 - Lördag



Nu skulle jag egentligen ha vart i Råneå, men har under natten haft så högt blodsocker så fick stiga upp och sticka insulin för att det skulle gå ner. Sen har jag vaknat varje timme sen klockan 3 och vridit och vänt på mig. Och när jag vaknade klockan 6 hade jag så ont i huvudet så jag inte orkade kliva upp för att åka till Råneå. Synd, för det hade vart kul.

Trots att det är den 5:e Maj snöar det ute, kan verkligen inte påstå att jag är så förtjust i det. Det landrar iofs som regn, så det smälter ju men det blir så blött och äckligt. Jag vill ha strålande sol och sommar. Nu, på en gång! Vad dagen bjuder på återstår att se. Ska i alla fall försöka rida Kira sen idag om vädret tillåter. Nu ska jag kolla på chevalridsport om dom har nå kul, hästnet och läsa på Hippson. Godmorgon på Er som redan är vaken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback