12.05.11 - Don't let the fear of striking out, keep you from playing the game



Just nu sitter jag på jobbet (lugn, jag har rast så passar på att blogga) och slutar på ca. 1 timme och 40 min. Skönt med Fredag i alla fall, var riktigt trött imorse. Ikväll kanske jag ska till pappa och hälsa på, beor lite på. Väntar även på två mail och ibland undrar jag verkligen varför folk har mail om dom ändå inte kan svara, speciellt när det är företag. Annars, om jag hinner imorgon kanske jag helt enkelt får göra ett besök dit jag skickat ett av mailen för att få svar på mina frågor. Inte direkt som när jag mailade en ridsportshop och frågade om man kan betala på faktura då det inte stod på hemsidan och jag hade svar 20 min efter jag skickat iväg mailet. Sådan serivice gillar jag! Nä, nu ska jag fortsätta jobba, prata i telefon står på schemat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback