12.05.12 - Besök av John Blund



Nu ska jag gå ut och kvällsrasta Milla, sen äta kvällsmat och göra Nescafé double mocha chocolate och krypa ner under täcket och somna till någon film. Känner att jag behöver en tidig kväll, har grus i ögonen. Folk som går skola och säger att det är jobbigt, pröva jobba. Ni kommer förmodligen ändra uppfattning. Jobbar man Måndag - Fredag, 07.45 - 16.00 så är man rätt slut i huvudet när man kommer hem. Dock gillar jag mitt jobb, det är kul! Men det jag menade var att det känns såhär på helgen hur trött man egentligen är när man kopplar bort vardagen lite. Nu återstår det bara vilken film jag vill somna till, Blue Crush 2, John Tucker must die, American Virgin? Whatever, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback